Lekarz prowadzący

Zakres usług

– diagnostyka chorób serca i naczyń krwionośnych, zarówno wrodzonych jak i nabytych,
– ustalanie metod leczenia oraz nadzór nad rehabilitacją pacjentów z chorobami układu sercowo-naczyniowego,
– zlecanie i interpretowanie badań,
– profilaktyka.

Koszt wizyty

– Konsultacja z zakresu kardiologii dziecięcej: 300 zł
– Wizyta obejmuje badanie EKG i Echo Serca.

Kardiolog dziecięcy Kalisz

Kiedy udać się do kardiologa dziecięcego?

Kiedy w rodzinie dużo osób chorowało na serce i mogą istnieć genetyczne uwarunkowania, że u dziecka wystąpią problemy z układem krążenia. Poza tym, objawami, jakie powinny zaniepokoić rodziców jest szybkie męczenie się dziecka, utrata wagi czy omdlenia. To również może świadczyć o tym, że dziecko ma schorzenie serca lub układu sercowo-naczyniowego.

Gdzie udać się po pomoc w takim wypadku? Zapraszamy serdecznie do naszego wykwalifikowanego specjalisty – kardiologa dziecięcego w Kaliszu, który w odpowiedni sposób zadba o Wasze pociechy. Podczas wizyty lekarz wykonuje badanie EKG i echo serca. W interpretacji badania EKG znaczenie ma wiek dziecka, przyjmowane leki, choroby przewlekłe jeśli takowe występują. Ważne jest zatem, by poinformować kardiologa dziecięcego podczas wizyty o ewentualnie występujących u dziecka przypadłościach. Badanie echa serca jest badaniem nieinwazyjnym wykonywanym za pomocą odpowiedniego USG. Podczas tego badania specjalista ocenia działanie serca, grubość i kurczliwość jego ścian, funkcjonowanie zastawek sercowych a także pracę i wielkość komór serca. Oba badania lekarz może wykonać w ramach profilaktyki zwłaszcza, jeśli chodzi o przypadki dzieci, gdzie występują choroby układu krążenia w rodzinie.

Dzięki odpowiedniej diagnostyce i interpretacji badań zleconych przez Naszego kardiologa dziecięcego w Kaliszu, istnieje możliwość doboru przez niego właściwej metody leczenia. Nasz specjalista nadzoruje rehabilitację małych pacjentów, którzy mają choroby układu sercowo-naczyniowego.

W przychodni Kids Clinic mogą liczyć Państwo na fachową i kompleksową opiekę doświadczonego kardiologa dziecięcego. Zapraszamy zatem do rejestracji online przez wypełnienie formularza na naszej stronie internetowej lub skontaktować się telefonicznie.