Lekarz prowadzący

Zakres Usług

– leczenie chorób wieku rozwojowego
– szeroko pojęte poradnictwo w zakresie chorób przewodu pokarmowego
– prowadzenie osób z przewlekłymi chorobami przewodu pokarmowego np na nieswoiste zapalenia jelit
– wstępna przedszpitalna diagnostyka w chorobach przewodu pokarmowego
– udzielanie porad co do zasad prawidłowego żywienia dzieci

Koszt wizyty

– Konsultacja z zakresu gastroenterologii dziecięcej: 150zł

Gastroenterolog dziecięcy Kalisz

Czym się zajmuje gastroenterolog dziecięcy?

Gastroenterolog dziecięcy jest lekarzem zajmującym się diagnozowaniem i leczeniem różnorodnych dolegliwości związanych z funkcjonowaniem układu pokarmowego. Ponieważ pacjentami są nie tylko duże, ale również bardzo małe dzieci gastroenterolog powinien też dysponować wiedzą z zakresu pediatrii oraz psychologii. Jeśli chcą Państwo, aby Wasze dziecko zbadał gastroenterolog dziecięcy Kalisz jest miastem, w którym nasze Centrum Zdrowia Dziecka Kids Clinic zapewnia kompleksowe leczenie dziecięcych schorzeń układu trawiennego.

Kiedy udać się z dzieckiem do gastroenterologa?

Dolegliwości ze strony układu pokarmowego występują dosyć często i dotykają dzieci w różnym wieku. Niepokojące objawy, które zazwyczaj skłaniają rodziców do wizyty u specjalisty to m.in. bóle brzucha, wymioty, wzdęcia, niemowlęca kolka jelitowa, anemia, gwałtowny spadek wagi, zmiana wyglądu stolca, pieczenie w gardle oraz odmowa jedzenia lub przyjmowanie tylko płynnych pokarmów. Oprócz tego zawsze warto obserwować swoje dziecko i w razie jakichkolwiek wątpliwości zasięgnąć fachowej porady.

Gastroenterolog dziecięcy w Kaliszu

W naszym Centrum Zdrowia Dziecka Kids Clinic oferujemy Państwu wizyty u lekarza specjalisty gastroenterologii dziecięcej, który jest jednocześnie pediatrą. Dzięki temu mali pacjenci są objęci kompleksowym leczeniem, a rodzice otrzymują wyczerpujące informacje na temat zdrowia oraz prawidłowego żywienia dziecka. Podczas badania zapewniamy miłą i przyjazną atmosferę, która zminimalizuje stres zarówno u dzieci, jak i ich opiekunów.