Lekarz prowadzący

Zakres usług

– konsultacje z zakresu urologii dziecięcej
– badanie USG: jamy brzusznej, nerek, moczowodów, jąder
– leczenie wrodzonych wad układu moczowego takich jak wodniaki powrózków nasiennych lub jąder, spodziectwo, stulejka, torbiele najądrza, zwężenia cewki moczowej
– leczenie dysfunkcji pęcherza moczowego (potrzeba częstego oddawania moczu,pieczenie,dyskomfort podczas oddawania moczu, obecność krwi w moczu)

Koszt wizyty

– Konsultacja z zakresu urologii dziecięcej: 250zł

Urolog dziecięcy Kalisz

Urolog dziecięcy – w jakich schorzeniach może pomóc?

Urologia dziecięca to dziedzina, która zajmuje się diagnozowaniem oraz leczeniem chorób i dysfunkcji układu moczowo-płciowego u najmłodszych pacjentów. Dotyczy to zarówno nabytych infekcji lub nieprawidłowości, jak i stwierdzonych wad rozwojowych u chłopców i dziewczynek. W zakres tej specjalizacji wchodzą także działania profilaktyczne, mające na celu zapobieganie rozwojowi chorób i ich powikłań.

Co wchodzi w zakres usług urologa dziecięcego?

Wszelkie niepokojące objawy medyczne u najmłodszych, wymagają jak najszybszej konsultacji ze specjalistą. Urolog dziecięcy specjalizuje się w rozpoznawaniu i leczeniu chorób układu moczowo-płciowego chłopców i dziewczynek. Lekarze w naszej klinice zajmują się kompleksową terapią wad dziecięcego układu moczowego, takich jak stulejka, torbiele najądrza czy zwężenia cewki moczowej oraz różnego rodzaju nabytych infekcji pęcherza moczowego. Mamy specjalistyczne sprzęty medyczne, które umożliwiają przeprowadzanie szczegółowych badań diagnostycznych m.in. USG brzucha, jąder czy nerek.

Kiedy udać się do urologa dziecięcego?

Na wizytę u urologa dziecięcego należy wybrać się w przypadku zauważenia zmian w wyglądzie narządów płciowych, częstego oddawania moczu, zmniejszenia lub zwiększenia jego ilości, bólu pojawiającego się podczas siusiania, uczucia pieczenia bądź swędzenia cewki moczowej. W przypadku chłopców konsultacja jest wskazana, gdy pojawia się trudność z odsuwaniem napletka lub wydzielina z penisa. Inne niepokojące objawy to krew w moczu, bóle nerek, podbrzusza czy moczenie się.

Jak przygotować dziecko do wizyty u urologa?

Choć wizyta u urologa dziecięcego może się wiązać z dużym stresem i skrępowaniem u małego pacjenta, w naszej klinice w Kaliszu dokładamy wszelkich starań, by zminimalizować jego poczucie dyskomfortu. Doskonale wiemy, w jaki sposób zachęcić dzieci do współpracy i usprawnić badania. Rodzic może pomóc przygotować dziecko do wizyty, tłumacząc mu, w jakim celu odbędzie się konsultacja, jakie korzyści przyniesie i rozwiewając wszelkie pojawiające się u malucha obawy. Warto także zaprosić go do zabawy w urologa, która pomoże oswoić się z nadchodzącą wizytą.

Urolog dziecięcy w Kids Clinic

Klinika Kids Clinic oferuje prywatne konsultacje urologa dziecięcego w Kaliszu. Jednak zapraszamy również mieszkańców Pleszewa, Ostrowa Wielkopolskiego, Turka, Pleszewie, Ostrowie Wielkopolskim, Turku, Jarocinie, Sieradzu oraz Koninie. Rejestracja możliwa jest na naszej stronie internetowej lub telefonicznie.